יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

קידום אתרים נטוורק טיים


נטוורק טיים קידום אתרים



נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין מאמינה שתחום קידום האתרים הוא אחד התחומים היחידים שכמעט שום בעל עסק בפלטפורמה וירטואלית אשר רוצה להגביר את החשיפה במנועי החיפוש לא יכול בלעדיהם. במיוחד שמדובר בתחום שאין לו איגוד מקצועי או חוקי אתיקה רשמיים, ולכן כל חברה יכולה לגבות עליו מחירים שונים לחלוטין.  

Network Time - אייל אסולין

אייל אסולין מנכ"ל נטוורק טיים: "הלקוח לא תמיד יודע על מה הוא משלם ומה התוצאות שהוא אמור לראות בפועל אם הקידום הצליח. לדוגמה, ישנן חברות שמודדות הצלחה של אתר לפי מיקומים, למרות שהמיקומים משתנים ממחשב למחשב ומגולש לגולש. אחרות מודדות תוצאות לפי שיעור העלייה בטרפיק (כניסות), אבל קשה מאוד למדוד מהי הצלחה כשמדובר באתר שמלכתחילה לא היה כמעט פעיל"

אייל אסולין קידום ובניית אתרים

חברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין שלא כמו הרוב המכריע של חברות קידום האתרים בשוק מתמחרות קידום לפי פרויקטים. כלומר, לאחר שהגעתם איתן להסכם והצבתם יעדים שמקובלים על שני הצדדים, החברה תיתן לכם מחיר ראשוני לקידום חודשי. בהקשר הזה יש להבין שייתכן שבהתחלה תידרש יותר עבודה, אבל קידום הוא תהליך שלא מפסיקים אותו במיוחד לא בחברת נטוורק טיים בניהולו של אייל אסולין.             


מאמרים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה